Mission Statement

TRAINING in the PROPHETIC through TEACHING, IMPARTING and DELIVERING the NOW WORD of the LORD.
markv@pem.org.za

Saturday, May 30, 2015

Haggai 2:9 - 학개 2:9

Haggai 2:9    ‘The Glory of this latter temple shall be greater than the former,’ says the Lord of Hosts. ‘And in this place I will give peace,’ says the Lord of Hosts. (MKJV)
학개 2:9    “나중에 지은 이 집의 영광이 이전 집의 영광보다 더 크리라. 만군의 주가 말하노라. 내가 이곳에서 화평을 주리라. 만군의 주가 말하노라.”
NOW WORD: “I will build My church and the gates of hell will not prevail against it. I am preparing you My bride, My beautiful one. I am preparing you My lover to be my radiant one that will rule and reign and reign with Me through all eternity. Rise up, and get ready. My Glory will be seen on you and I will give to you the nations as your inheritance. You will walk in My peace and you will go through all the Earth. Surely, My Glory will cover the earth and you will be the desire of all nations. Nothing will stand against you My darling. I have given to You my Word, that no weapon formed against you will prosper and no tongue that is raised against you will stand. I have anointed you with My presence to preach good news to the poor, heal the broken hearted, proclaim freedom the captives, open prison doors for those who are bound and proclaim the acceptable year of the Lord. Even in your own home, I will bring healing, and My Glory will shine through You. Come, come and draw near. Come and seek My face and I will show you what I am about to do through you.”
지금 주시는 말씀: “내가 나의 교회를 세우리니, 지옥의 문들이 그것에 대항하여 이기지 못하리라. 내가 나의 신부를, 나의 아름다운 자를 준비시키고 있노라. 내가 나의 연인인 너를 준비시켜 영원히 나와 함께 통치하며 다스리는, 그런 빛을 발하는 자로 만들리라. 일어나라. 그리고 준비하라. 내 영광이 네 위에서 나타날 것이니, 내가 열방을 너에게 유업으로 주리라. 너는 나의 평강 안에서 걷게 될 것이요, 모든 땅을 걷게 되리라. 확실히, 나의 영광이 이 땅을 덮으리니 너는 모든 열방들이 원하는 갈망함이 되리라. 나의 사랑하는 자여, 그 어떤 것도 너를 대항치 못하리라. 내가 나의 말을 너에게 주었으니, 어떤 무기도 너를 대항하여 번성치 못할 것이요, 그 어떤 입술도 너를 대항하여 서지 못하리라. 내가 나의 임재함으로 너에게 기름을 부어 가난한 자에게 좋은 소식을 전파하게 하며, 마음이 깨어진 자들을 치유하게 하며, 포로된 자들에게 자유를, 갇힌 자들에게 감옥문을 열도록, 또 주님께서 받아주시는 해를 선포하게 하였노라. 너의 집에서조차도, 내가 치유를 가져올 것이요, 나의 영광이 너를 통하여 빛나게 되리라. 오라, 와서 가까이 오라. 와서 내 얼굴을 구하라. 그리하면 내가 너를 통하여 이제 곧 하고자 하는 일을 보여주리라.
My prayer for you is: Father God, thank you for Your covenant blessing that You will pour out Your Spirit on all flesh. Thank You Lord of Hosts that the desire of Your child is to seek Your face and carry Your Glory. I call on You now Lord God to show Your favour as You have promised. I ask for a fresh touch of Your Holy Spirit. Thank You Lord God that You are building Your church and Your child is a part of Your church. We know that You are not living in a stone building or a tent made by man, but You have chosen us for Your habitation. COME Lord God and change Your child into more of Your image and likeness. Let Your Glory be seen on Your child and let Your peace flow into them and through them now in Jesus Name. Amen
당신을 위한 나의 기도: 아버지 하나님, 당신께서 모든 육체 가운데 성령을 쏟아부어지겠다고 하신 당신의 언약하심으로 인한 축복에 감사를 드립니다. 만군의 주님, 당신의 자녀의 갈망함이 당신의 얼굴을 구하는 것과 당신의 영광을 운반하는 것이 되겠다고 하신 것으로 인해 감사를 드립니다. 이제 내가 주님 당신의 이름을 부르니, 당신께서 약속하신 데로 당신의 호의와 은총을 보여주십시오. 가 성령님, 당신의 신선한 만지심을 이 시간 구합니다. 주 하나님 감사를 드립니다. 당신께서 당신의 교회를 세우고 계시며, 당신의 자녀가 당신의 교회의 부분인 것으로 인하여 감사를 드립니다. 우리는 당신께서 돌로 지은 빌딩이나 사람이 지은 천만에 살지 않으심을 압니다. 오히려 당신께서는 당신이 머무시는 거처로 우리를 선택하셨습니다. 주 하나님 오셔, 당신의 자녀를 변화시키사 당신의 형상과 닮은 모습이 되게 하십시오. 당신의 영광이 당신의 자녀 위에 나타나게 하시고, 당신의 평강이 예수의 이름으로 지금 그들 속으로, 또 그들을 통하여 흘러하게 하십시오. 아멘.
PLEASE PRAY THIS PRAYER OVER YOURSELF. Father God, I thank You that You have chosen me to be Your beautiful bride. You have chosen me, and taken me a wicked sinner and redeemed me to wear the clothes of righteousness. I thank You Lord God that You will work in me and through me to show Your Glory to all the world. Father God, I am passionately in love with You and desire more of You. My heart is for You and I call to You that You will be exalted in all I do. You are the magnificent One and there is none besides You. Glory to Your Name that is above every name. I ask You Father God to change me and cause me to be more like You. I invite You into the secret place of my heart, into the area of my life that is still far from You. Come Lord God and touch me. Let Mercy flow to me and through me. You are the potter and I am the clay. I totally submit to You. Work in my heart and let Your Glory be seen through me. I love You and give You my all. Amen
다음의 기도를 당신 스스로 하십시오: 아버지 하나님, 당신께서 나를 선택하셔서 당신의 아름다운 신부가 되게 하신 것을 인하여 감사를 드립니다. 당신께서 나를 선택하셨으며, 사악한 죄인이었던 저를 데려가셔서, 의의 옷을 입도록 저를 구속시키셨습니다. 주 하나님, 당신께서 내 안에서와 나를 통하여 일을 하심으로 모든 세계를 향하여 당신의 영광을 나타나게 하시는 것으로 인해 감사를 드립니다. 아버지 하나님, 내가 열정적으로 당신과 사랑에 빠져있으며, 당신을 더 갈망합니다. 내 마음은 당신을 위한 것이며, 당신께서 내가 하는 모든 것에서 높임을 받으시기를 구합니다. 당신은 그야말로 위대하신 분이시며 당신과 같은 분은 없으십니다. 모든 이름 가운데 당신의 이름에 영광을 돌려 드립니다. 아버지 하나님, 이 시간 구합니다. 나를 변화시키시고 당신과 같은 모습이 더 되게 하십시오. 내 마음의 은밀한 곳으로 당신을 초대합니다. 또 여전히 당신께로부터 멀리 떨어진 내 삶의 영역에도 당신을 초대합니다. 주 하나님 오셔서, 나를 만지십시오. 긍휼하심이 내게 흘러가게 하시고 나를 통하여 흘러가게 하십시오. 당신은 토기장이 이시며 나는 진흙입니다. 내가 온전히 당신께 순복합니다. 내 마음 속에서 일하시고 당신의 영광이 나를 통하여 나타나게 하십시오. 내가 당신을 사랑합니다. 내 모든 것을 당신께 드립니다. 아멘